hejhej

2012-05-03 13:46:42
Att det fortfarande finns folk som kikar in på den här bloggen ibland, det är ju kul!

Jag är ledig idag. Eller vi har "eget arbete" på religionen, som är dagens enda lektion så vi bestämde oss för att göra det hemma helt enkelt. Tror jag behövde sovmorgon eftersom jag sov som en sten fram tills klockan ringde kl 11.32.

Annars då? Det är typ 36 (?) dagar kvar till studenten och jag börjar, trots att jag längtar ihjäl mig, få lite ångest. Vad ska jag göra sen???...

Det är även så att jag åker till stockholm imorgon och stannar där till söndag. Gav Mike i födelsedagspresent att han ska få testa köra Lambourghini och det måste ske i huvudstaden så vi ska göra en liten hotellweekend. Det kommer bli mysigt ♥



Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig för jag orkar inte cykla tvärs över stan. Ska kolla om det är någonting jag behöver tvätta inför helgen och så.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0