the greatest

2012-03-11 18:44:12
Idag är det den sista sportlovdagen och den har mestadels bestått av en skoterutflykt med mami och papi och rebe samt älskling och det senaste tillskottet i familjen Frohm-Jacobsson-Holmgren, jag har egentligen ingenting med denna nyinköpta skoter med den är skriven på samma adress som jag så jag antar att det är en familjemedlem.
Annars har jag just skrivit klart samhälls inlämningen och ska strax hoppa i duschen. Jag känner att förkylningen kommer smygande och en tidigkväll hägrar men jag ska nog försöka se en mysigfilm först.
Imorgon åker alexander till gällivare för sista gången och han kommer hem redan på tisdag, det är nog den bästa födelsedagspresenten i år men jag kan inte säga säkert än ;)
Fortsatt trevlig kväll alla trogna läsare.
bjuder på sliten glad tjej som just fyllt 15, tur att den tiden är förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0