bockar av listan eftersom

2012-03-26 20:24:22
balklänning - beställd
studentklänning - beställd
balfrippa - fixat frisör
balsmink - beställt

nu är det bara skor x2 och balväska kvar sen är jag redo för studenten!!!

Nu har jag och Mike flyttat ifrån varandra, baldershowen är över (mamma sitter och talar om för mig vad jag ska hitta på att skriva här just nu), jag åker till stockholm med klassen den 19 april och det är jag taaaagggaaaaddd på!, får inte äta choklad längre för mamma för jag ska passa i min studentklänning, vill skaffa egen lägenhet nu, har bestämt mig för att inte jobba som en idiot i sommar och njuta av den underbara årstiden och sedan jobba som en idiot i höst i stället.
Det var ungefär det jag hade att säga för den här gången!
Hörs igen om en månad då, bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0