hi, strangers

2012-01-19 10:16:37
Halvdan uppdatering på det här stället men det kommer det nog inte bli någon bättring på. Livet leker och jag är redan skolless, vill ha lov igen. Som tur är har vi ganska chill schema iår, idag har jag till exempel sovmorgon till 11.50. Så just nu sitter jag hemma men ska väl börja rulla mot skolan snart, för vet ni vad.... jag har tagit KÖRKORTET! I tisdags gjorde jag det faktiskt. Det har gjort mig pank, men det är typ värt det.

För tillfället är det jag längtar mest efter (I kronologisk ordning) 1) att Björn ska åka till thailand=Mike ska bo i hans lägenhet som ligger typ 200m från Balder, 2) Turkietresan i början av juni och 3) STUDENTEN!!!

Aja, nu ska jag sätta mig och skriva en typ tolv sidor lång "uppsats" i ämnet psykologi innan den riktiga skoldagen börjar. Solong!


Snart har jag det i handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0