2012

2012-01-05 13:28:32

Hanna, jag kommer och hälsar på snart!

Jag har sovit så förtvivlat bra inatt. Mike frågade om vi inte kunde lägga oss uppochned i sängen igår, och det var den bästa idé han haft på länge! Ska alltid börja sova upochned.

I afton ska jag och mamma laga mat och sen ikväll är det Ica-Fika hos Viktor som jag inte har någon aning om vars han bor, men det kommer bli trevligt!

Förresten måste jag tala om att jag har betalat min första räkning på internet nu också, eller min första räkning över huvud taget för att vara exakt. Finns ju inga gränser för hur vuxen jag är nu!!

I övrigt vill jag bara önska alla en fantastisk fortsättning på året tvåtusentolv.



Gav Mike en god parfym i julklapp. Fin var den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0