update

2012-02-15 18:40:02
  • köpt iPhone
  • köpt id-smink                 => fattig som en LUUUSSS
  • köpt 2st balbiljetter

Undrar hur jag ska ha råd att leva de kommande månaderna? Det är inte lite utgifter som står på kö nu alltså.
  • balklänning
  • balsmink
  • balskor
  • klippning
  • studentklänning
  • studentskor
  • fjällen-resa
  • utlandsresa
  • telefonräkning
  • skulle behöva uppdatera garderoben också men det blir nog inget av
haha, då vet ni i alla fall hur det ligger till med min ekonomi.
mer saker att uppdatera er om:
  • Pappa har skaffat lägga just bredvid friskvårds, gissa vem som har tänkt bli fit?
  • I mars bosätter jag och Mike oss i Björns lägga på tjärhovsgatan 3c, alltså typ 150m från balder, gissa vem som tänkt ta sovmorgon typ varje dag?
  • typ en hel vecka i mars kommer vi repetera inför baldershowen från morgon till kväll, gissa vem som kommer få ig i alla ämnen?
  • haha påtal om ig, gissa vem som just fått sitt första icke godkända betyg?
jaja, det får räcka. nu ska jag ta och plugga lite, har egentligen typ två handfulla (?) med inlämningsuppgifter, prov, läxor etc som jag helst av allt bara skulle vilja glömma.
balfrippan ska i alla fall inte behöva kosta någon större summa (kontakter!)
skulle kunna ta ansiktet från den här bilden också, hon är ju så sinnessjukt snygg!
det blev ett redigt inlägg dethär, men då behöver jag väl inte  skriva igen på ett tag  så jämnar det ut sig hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0