tjena bloggen

2012-04-01 18:22:58
Borde egentligen skriva psykologi nu, men är lite trött efter att ha jobbat fredag-lördag-söndag så jag tänkte att jag kunde roa mig med lite bloggar ett tag, och varför inte passa på att göra ett inlägg i skogen då? 
Har tänkt på att bloggnamnet passar inte så förskräckligt bra längre eftersom både jag och hanna numera är stadsbor på heltid, mer eller mindre, men men... 
I sommar blir det förhoppningsvis till att spendera mera tid i skogen, på fotbollsplanen närmare bestämt, men vi får se hur det blir med den saken, jag är sjukt taggad i alla fall.
Hur som haver är det vår nu och jag kunde inte vara tröttare (blir alltid det på våren) och gladare! Oj vad jag längtar till sommaren!
Hade egentligen tänkt lägga upp en fin vårbild här men så hittade jag denna och så blev det den i stället för den är så jävla sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0