tjugosjätte

2011-12-27 21:43:46
Jag har återvänt från pyramidlandet, numera vuxen och även certifierad dykare. Sitter för tillfället i storkågeträsk och suktar efter en ägg-kaviarmacka och gruvar mig inför att jobba alldeles ensam hela dagen på affärn i morgon. Nu är jag vuxen så nu får jag skära skinka.

Jag kan ta och meddela att jag har ganska kungliga vänner. Vi har sett framemot annandagen typ hela det här året och jag törs faktiskt säga att den blev lika bra som jag hade föreställt mig, speciellt förfesten. TACK, alla inblandade!

Kommentarer
Postat av: Elle

Haha alltså skära skinkan, love it! :) Hörde förövrigt att du skötte dig exemplariskt!

2011-12-29 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0