Till Mimulius

2011-09-15 14:02:24
Sitter i biblioteket och har gjort lite research inför projektarbetet.
Mimmi klagade igår på att jag aldrig uppdaterar så nu när jag väl sitter vid datorn kände jag en skyldighet att göra det eftersom hon är så  hängiven och besöker den med jämna mellanrum. Varsågod Mimmi!

Ikväll ska jag delta i en spökstig och skrämma små barn. Vet inte så mycket om det men det är iaf BF som anordnar det hela och jag lovade Jenny att hjälpa till.
Till helgen blir det jobb och 40-årsfest för någon på Mikes jobb. Körkortsåldern närmar sig så snart ska jag bege mig på trafikskolan och boka lektioner etc. Men nu ska jag plugga engelska och matte och sedan bege mig åt något håll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orkar inte att jag ska vara så söt hela tiden??!!!

2011-09-15 @ 20:19:40
Postat av: Anonym

du ÄR gullig <3

2011-09-20 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0