lägesrapport och bebisprat

2011-09-22 17:43:13
haha varför har jag ALLTID svårt att veta hur rapport stavas? Jag tror i alla fall att det blev rätt nu?..

Hade hoppats att pappa skulle ha fixat mat när jag kom hem, men det visade sig vara låst och släkt i huset, så jag får väl ta och göra mat själv helt enkelt. Sedan måste jag vara duktig och städa typ hela halva huset för på lördag får jag besök och jag hinner inte göra det i morgon för då är det jobb som gäller. 
Plugg får man ju inte heller glömma!

Har suttit och läst lite "unga mammors" bloggar. Tänk så sjukt om man skulle ha barn nu! 15-16-17-18 bast och mamma! Det finns inte ens i min värld. Man skulle ju som inte hinna med skola + jobb + vänner + plugg + fritid och en liten unge, då måste man ha ett dygn som är minst 48h! Fast det vore typ ändå gosigt men en liten bebe. Om man typ fick ha den på deltid.

Kommentarer
Postat av: far

... var det släkt i huset när du kom hem?? inlåsta? vilka var det som var där då?

2011-10-03 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0