körkortsteori

2011-09-27 18:57:37
Hade teorikursen idag och det är nästan så jag ångrar att jag bokade den just vi den här tiden. Fas A ska vara klarad till nästa tisdag och tills dess ska jag även ha gjort ett svenska hemprov, en matteinlämningsuppgift, fysikläxa, projektarbetesplanen klar, en instruktion för en teknisk pryl på engelska - fomellt och informellt språk och lärt mig ett flertal engelskaglosor. Dessutom ska jag hinna jobba två pass i helgen och helst hinna leva några sekunder också. Och som grädden på moset har jag typ feber. 
Men ja e int bitter. Höstlovet närmar sig och trots att det försmodligen kommer bestå av mestadels körkortsplugg ser jag fram emot att slippa ifrån skolan ettt tag.
kaffe2.jpg (425×282)
Känns som att det håller på att vara dags att lära sig dricka detta nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0