Dags för en punktlista igen

2011-11-07 21:16:53
  • Idag började jag och Mimmi våra nya liv. Hoppas bara inte det innebär att man ska vara duktig med läxa och sånt, för just den biten går ganska trögt för mig just nu.
  • Min pojkvän är världens bästa.
  • Körlektion #2 på torsdag och jag är typ redan nervös.
  • Varför har jag alltid så sjukt ont i bröstryggen? Vill dö.
  • I veckan bor jag i skogen och det känns väldigt skönt förutom bussresorna, helt omöjligt att hålla sig vaken på vägen hem!
  • Längtar litegrann utomlands.
  • Måste hämta en ledighetsansökan i morgon, som om det är någon vits? Kommer ju knappast få ledigt.
  • Längtar litegrann till den 26:e december. Mimmi har storartade visioner.
  • Pratar jag för mycket om Mimmi? Hon pratar lika mycket om mig, ni vet bara inte om det.
  • Är småsugen på en tatuering, måste bara komma på vad man ska göra med så man slipper ångra sig om tio år.
  • Måste återgå till historian nu, måste skriva minst 3 A4 dataskrivet om en revolution + en källkritisk diskussion. Har skrivit 5 rader hittills. Vill dö igen.
  • I morgon ska jag göra ett nytt pass, och förhoppningsvis en legitimation. Gäller att vara på topp!
Hon är ju en stjärna, det bara är så

Kommentarer
Postat av: <3

Bästa bloggen ever! ska länka på fejjan!!!

2011-11-08 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0