cha cha bloggen

2011-05-19 19:36:02
Den rubriken funkar ju alltid om man inte vet vad man ska skriva.
Idag var en ganska skön dag. Lyssnade på treor som berättade om sina projektarbeten, missade svenskan p.g.a det, hade samhällsprov (gick, som väntat, iiiinte särkillt bra) och matte och sen chillade vi på engelskan.
Tog just på mig att jobba 17-22 imorrn och jag ångrar mig redan. Palla jobba. MEN, jag behöver alla pengar jag kan få här i världen just nu känns det som, så det är väl bara att bita ihop.
Nu ska jag vara duktig för en gångs skull och plugga lite matte. Har prov på onsdag och jag fattar ingenting.

http://www.matteboken.se/_files/_globalaOvningsFiler/Enhetscirkel_svar.jpg

man känner ju lyckan!

Kommentarer
Postat av: nordah

hahahahahahahahahahha fyfan så trist.



men btw, blir det nån nyhet på facebook snart eller?;P

2011-05-19 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0