vilken dag

2011-03-16 19:14:30
Sitter hos mormor för tillfället, och jag ska berätta varför:
 Jag och mamma har för tillfället bara en lägenhetsnyckel. Den brukar vi lägga i ett proppskåp, så att båda ska ha tillgång till den. Men idag när jag kom hem, då var proppskåpet låst. Jaha. Ringde till SkeBo och talade om hur det låg till och eftersom att klockan var efter 16 så hade typ alla gått hem. Det betydde att det enda sättet vi skulle komma oss in var genom att ringa SOS Alarm. Där rök 450:-. Men när väktarna väl skulle komma så visade det sig att G4 har huvudnycklar till i stortsett alla lägenheter i stan, men inte Uppfinnarvägen. Jahapp. Därför var våra två alternativ att 1: Be SOS att bryta upp lägenhetsdörren, 2: sova hos mormor. Så här sitter jag nu.
Men det hade ändå varit spännande om de hade måstat bända upp vår dörr.




Imorgon har jag sovmorgon till 11.40, huRRAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0