joho, nog hittade jag nånting fint på stan nog

2011-03-10 15:53:24


Herre vad jag har slösat pengar idag! Jag har slösat som om jag hade mycket av den varan, så nu blir det att hålla igen resten av Mars.
 ´

  • En beige, stor och jättegosig vårjacka från röda korset, 125:-
  • En mörkgrå bas-t-shirt från röda korset, 30:-
  • En brun gardin från Indiska, 129:-
  • En lykta från Indiska, 69:-
  • En grå kavaj från H&M, 159:-
  • Ett puder från MaXfactor, 69:-
  • Ett halsband från Ur&Penn, 69:-

...är vad jag har fått med mig hem idag. Eller jag är inte hemma än för jag sitter hos mormor just nu och ska som sagt hjälpa henne med facebook. Men jag har i alla fall fått med mig allt det där från stan, och jag är helnöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0