jag har inget liv

2011-07-07 21:10:34
fast egentligen känner jag att jag har för mycket liv just för tillfället, så jag har lixom inte tid att leva det. synd bara att man inte kan ta tag i så mycket av sitt liv när man är i skogen, men aja.
Imorrn vankas jobb 09.00-14.00 i SKT (storkågeträsk, ungefär som man förkortar BTK för att det är coolt nivet) och sen 16.00-23.00 på morön. Tough life.
Det finns förresten bildbevis på att jag inte är död från i helgen, men det är inte jag som innehaver dessa så ni får inte se dom i alla fall.

Kan bjuda på den här godingen från grekland (fast egentligen turkiet, när jag var som mest taggad) fast i ett litet format för att ni inte ska se lika tydligt hur jävla snygg jag egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0