statistiken på topp

2011-01-21 16:11:40

Heheh, både uppdateringen och statistiken är ju lysande just nu. Min dator är störd som vanligt så jag orkar inte sitta vid den. Just nu sitter jag på skolan, och har gjort lite läxa och så. Jag slutade klockan 10, men jag har faktiskt varit på stan också, inte bara nördat (a)

I helgen har jag inga planer med det är lika bra för jag kommer väl måsta plugga jeeeevel. Helt spårat hur mycket läxa vi har nu alltså, jag tar mitt liv.

På stan köpte jag ett par skor och en jeansskjorta (som jag förklarade för Stina att jag aldrig kan ha för dom ser förjävliga ut på mig, men jag hittade en som funkade:)). Orkar inte leta åt några bilder men ni kan ju tänka er ett par fina skor och en mörkblå fin skjorta tack.

Nu ska jag fara hem, heeeejdåååååå
ha en bra helg vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0