skolbloggar

2011-01-26 17:15:32
chacha bloggen!
ursäkta min underbara uppdatering, men det är faktiskt så att våran datorn har typ lagt av helt nu. Eller uppkopplingen har i alla fall gjort det.  
Alltså sitter jag, ambitiös som jag är, på skolan just nu och pluggar engelskaglosor i sinne på glosboken.se eftersom det är engelskaprov imorgon!

Jag kan lite snabbt sammanfatta alla saker jag älskar just nu:
♥ på att datorn inte funkar
♥ på engelskaprovet och alla 328 glosor + grammatik
♥ på alla andra etthundratusenfyrahundrafemtiontvåmiljonersexhundrafyrtioåttatusensextiotvå läxor, inlämningar, prov och dylikt som vi har just nu. jag skojar inte, det är typ så många..
♥ på att det är k-dag på fredag men istället för att sova så ska jag kliva upp i ottan och jobba
♥ på att på lördag ska jag kliva upp ännu tidigare för att jobba, ca kl 6 (y)

Tro det eller ej, men det finns saker som jag är glad för också, det är bara det att snna saker är inte lika lätta att uttrycka :o


bilden har ingenting med texten att göra
personen på bilden har lite med texten att göra

nu ska jag återgå till att plugga jävel igen.
Förlåt Mimmi att jag inte använder stor bokstav ibland.

Ha ett bra liv så länge jao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äro förlåten!

2011-01-26 @ 21:51:00
Postat av: Denbästaste

Vars du jobba flicka?

2011-01-28 @ 15:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0