one sunny day

2011-02-09 20:50:39
linnea skrev att alla är idioter utom hon, men jag är inte heller en idiot. Idag har jag varit duktig som vanligt, jobbat och gjort andra duktiga saker. Jag börjar tro att jag är en ideal-människa (om nån bitter person läser detta så kan den ju notera att detta inte är en seriös mening och jag tror inte det egentligen.)

Nu funderar jag på att gå och lägga mej, detta däremot är en ytterst seriös fundering, men jag ska först prata klart med julia, för hon är min nya vän, hon har tillochmed tillägnat ett helt blogginlägg till mej. De ni!


här är en bild på mej när jag är stekig
jag känner att det passar bra eftersom att jag ska till turkiet 14 april
och sen är det ju lite stekigt att köpa biljetter till umeå open.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0