kult

2011-02-21 20:55:09
chacha, jag sitter och är hightech med min pappas gamla telefon, jag blev less på min egna. Idag har det varit ganska kult på skolan, jag och mimmi fick ett skrattanfall efter engelskan och jag fick vg på kemiprovet (tack vare att Lena<3 sänkte gränserna) och hippieglad blev jag för det. Jag är inte hippieglad över att vi har prov i litteraturhistoria på torsdag och ädrför 25346857436542875 sidor som ska läsas. och nu är det dags att jag skaffar mig en pojkvän, Hanna, letar du upp någon lämplig tack på förhand. Vår dator är fortfarande sepestörd så om ni har otur är detta det enda ni hör från mig den här veckan. todilo jag vet inte hur man lägger in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0