då ska vi se vad låten som jag lyssnar på heter... jo ; sweet disposition, det blir väl en bra rubrik, fastän den inte har nåtning med texten i inlägget att göra. jo, det tar jag ; SWEET DISPOSITION

2011-02-05 16:00:39





Har varit ute och kört skoter idag, hur skönt som helst! Men ytterst jobbigt när brillorna immar igen hels tiden så man inte ser nånting :C

Ikväll kommer min blogg kompanion och hennes andra halva hit för att spana melodifestivalen och förmodligen glo på lite film oxå, det blir nog trevligt!

Så nu ska jag gå och duscha så jag inte ser ut som ett äckel när dom dyker upp, för då lär dom väl vända i dörren haha.


random bild från i höstas

ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0