maybe you need it

2010-09-19 20:35:44
Scouse hette det. och det är en dialekt som man pratar i Liverpool.
Jag måste prata vääääldiiigggtt...........lååååånnnggggssaaaaammmmmtttt..........oooommmmm....... dddeeeeetttt........  ddddäääääääärrrr..........sssssssskkkkkaaaaaa...........tttttaaaaaaaaa...........ttvvvvvåååååååååå
.............tttttiiiiiiiiilllllllllllll.............ttttttttttrrrrrrrrrreeeeeeeeee.............
....mmmmiiiiinnnnnuuuuuuuuuuuuutttttttteeeeeeeeeeeeerrrr.....   .......aaaaaaaatttttttt................
 sssssssssssääsäääääääääggggaaaaa...........

ja. sen har jag även boilogi prov på tisdag, som jag har skakat hand med Mimmi om att vi ska spika = måste pluggaaa!!! sen måste jag göra en hörövning på franska och sen måste jag plugga till ett "litet förhör" -ja, säkert....! - på svenskan om renässanspersoner typ. yey, jag älskar skolaN!


håret;växväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväxväx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0