I'm comin' up!

2010-09-24 23:28:36
ikväll har jag gosat med Idol, godis, mamma och lite nagellack.
när jag äntligen fick duscha idag, blev jag lycklig i hela kroppen.
jag gick på stan lite efter att jag lämnade in telefonen.
det resulterade i att jag blev ca 450:- fattigare men en tjocktröja, en t-shirt, ett skärp och en mössa rikare. det kändes som en helt okej deal ändå. jag har blivit så oekonomisk. eller helt enkelt bara mindre snål. what ever.
Nu gäller det bara att jag ska hitta ett par riktigt saftiga vinterskor för ett o-saftigt pris, och detsamma gäller en höstjacka.
just nu har jag hicka och det suger.
Telefonen jag fick låna från PhoneHouse var, som väntat, från stenåldern, och dessutom är det en Nokia, men det är trots allt bättre än ingenting alls. Dock är det typ slut batteri och jag har ingen laddare. Menmen, det är bara gulla lite med pappa så han kommer till stan imorrn med min gamla telefon.

Nu ska jag sova, för jag är jättejättejättetrött.
 Godnatt

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SV: Haha åååh nej, en Nokia? Båda mina nokiamobiler fuckade upp sig eftersom jag hade en..vikbar? Så jag kunde bara vika upp den en centimeter för att kunna se något. Var väldigt knepigt att sms:a då..



Haha näe man hade ju inte gjort det :O Och om jag skulle skynda mig att få av mig jeansen skulle jag garanterat ramla och slå ihjäl mig..:]

2010-09-24 @ 23:57:48
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0