goddag

2010-09-12 11:53:20
känns som att jag har varit vaken hur länge som helst, och ändå är klockan bara 11.40. jag klev helt enkelt upp ovanligt tidigt idag :)
vad dagen kommer att bjuda på är väl packning och att fara tillbaka till mamma efter bara en veckas vistelse i skogen. Detta på grund av att pappa ska åka till Dallas, USA. och JA , jag är avundsjuk. inte rättvist att han får vara ute och resa hela tiden medan jag bara reser mellan skolan och mina två hem. Har försökt övertala honom att jag ska få följa med någonstans någon gång men det går inte så otroligt bra som jag önskade att det hade gjort. jaja, haha jag har inte tid med sånt hursomhelst. kanske efter studenten.
jag och hanna ska ju iallafall dra någonstans efter jag har fyllt 18, det är en överrenskomelse och det ska vi hålla! jag är taggad naaaanting.


jag har håriga armar. som en man. eller apa. nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0