favoritdagen?

2010-09-24 17:03:34
Idag är inte min bästaste dag.
Eftersom telefonen pajade av okänd anledning igår rök min väckare oxå. Mammas telefon är också, mystigt nog, sönder sen i förrgår så den kunde inte gå in som ersättare. Försökte då ställa min klockradio som väckare, men uppenbarligen misslyckades jag. vaknade av att mamma stack in huvudet i rummet "Linnea, klockan är tio över åtta." då var det bara att hoppa över duschen, sätta upp håret i en äcklig tofs, dra på kläderna, smeta på lite maskara, borsta tänderna och fara. Som tur var skjutsade mamma mig, tack för det♥
Sen har jag typ haft huvudvärk större delen av dagen, maten var inge god och jag fattade ingenting på fysiklabben. Kemilabben gjorde dock min dag för då fick vi prata med helium:D
dessutom är datorn så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär långsam.....!

Nu ska jag cykla in till stan och lämna in mobilen och hoppas på att jag får en lånetelefon som inte är från stenåldern. ingen risk att min önskan kommer gå i uppfyllelse.


den kanske överlever men.. R.I.P så länge

Kommentarer
Postat av: Madde :)

R.I.P Linneas mobil. Må du vila i frid bland alla andra mobiler!



SV: Haha ja! Jag skulle aldrig hinna duscha på en och en halv minut :O

2010-09-24 @ 17:11:07
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0