mobilmorfar

2010-10-14 22:30:48
statistiken ser stabil ut. det gillar vi (Y)

jag har inte tänkt nämna snön som helt oväntat föll från himlen idag. ingenting om den.

fett kul torsdag, som vanligt. inte. känns bra att den är över och nu har jag fredag och helg att se fram emot:D imorrn har jag två lektioner och ca 2,5h mellan dom så då blir det väl kemi eller mattepluggo och efter skolan tänkte jag dra en runda på stan. kvällen spenderas med Frida :) då vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med imorrn.


revenge , mohahaha



btw så är min mamma hemma från London nu. trots att din väska och alla tämligen betydelsefulla attiraljer är borta så hoppas jag du hade en trevlig visit! välkommen hem mor♥

du blev jag lite pluttignuttig oxå, det var inte tänkt. aja, vad som helst kan ju hända en torsdagkväll som denna.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack,söta du!:D

2010-10-18 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0