frågestund

2010-10-05 21:30:31
1. Varför börjar alltid mitt nya, hälsosamma, liv varje måndagmorgon men slutar på måndag eftermiddag?

2. Varför är jag inte en duktig och amitiös elev som gör sina läxor, i tid?

3. Varför sitter jag vid datorn hela dagarna?

4. Varför har jag ingen pojkvän som alla andra? (utom Mimmi, tack för att du är ensam tillsammans med mig)

5. Varför har inte Mimmi en pojkvän som alla andra?

6. Varför är inte jag rik?

7. Varför har jag inte en egen lägenhet?

8. Eller...varför ska jag ha en sån? Varför bor inte mina föräldrar tillsammans?

9. Varför gör jag aldrig nånting på helgerna?

10. Varför har jag skickat 6 sms idag? det borde vara typ 60, det skulle kännas bättre.

11. Varför låter det som att jag är emo idag fast jag egentligen inte är det?

12. Varför sitter jag här och skriver frågor som jag inte vill svara på? och ingen annan heller för den delen..

13. Vill du svara? gör gärna det i kommentarsfältet nedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack känner mig verkligen lyckligare nu!!!!

2010-10-06 @ 17:21:35
Postat av: linnea

SV: haha, visste att du skulle uppskatta det

2010-10-06 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0