10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 15% pain

2010-10-19 22:42:28
jättetråkigt att headern inte syns om man typ inte har windows 7 ??
eller är det om man inte har mozilla det inte syns ??

aja, ni vet ju hur den ser ut ändå.

idag hade jag kemi-prov. så dåligt har jag nog aldrig presterat i helva mitt liv, nånsin. jag blir posoitivt överraskad om det står G på papperet när jag får tillbaka det.
imorrn är det matteprov som gäller. jag hoppas att det ska gå en aning bättre än kemiprovet. mycket sämre kan det då inte gå.
men ni ska inte tro att jag är bitter för det! :D jag satt och skrattade åt mig själv under hela provet, och gick från klassrumet med ett leende på läpparna. det kommer försvinna endast om det blir IG.

ahah, nu ska jag gå till sängs, är galet trööööttt...
 jag vill ha helg. nu, tack!


varför är jag typ den gulligaste jag känner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0