untsuntsuntsunts baby

2010-11-01 15:38:09
jag lider av kronisk träningsvärk och nu har jag tänkt bättra på den innan pappa kommer och hämtar mig.
veckan spenderas alltså i skogen och det känns faktiskt helt okej.
ïgår färgade jag håret, så nu är jag typ svarthårig. okej, inte riktigt men det blev lite mörkare än tänkt. 

tyvärr har jag inga halloween bilder att bjuda på, som alla andra, eftersom jag är lite tragiskare än alla andra och har helt enkelt inte gjort nånting halloweenigt i helgen.
aja, sånt är livet.

på torsdag blir det iallafall att hänga med dom här och det känns som nånting att se fram emot


oj, långt inlägg. jag beklagar

Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Tack så mycket! :D

2010-11-01 @ 16:30:43
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0