sontak

2010-11-10 17:48:55
idag skulle man kunna säga att det är söndag, och jag blev just arg för att jag tog bort hela inlägget jag nyss skrev så jag sammanfattar, idag kom jag hem med 10-bussen och skulle plugga och vara duktig, sen smsa emelie och frågade om jag skulle fika på stan idag... men jag hade ju nyss kommit hem så det blev inte av, vilken jag ångrar för fika would have been nice, nu ska jag duscha.

ps. jag har världens bästa pojkvän, tänkte bara om jag inte hade sagt de nån gång förr så. ds

random pic

Kommentarer
Postat av: tydligen världens bästa pojkvän

du är världens bästa flickvän : : :* så vi passa bäst ihop :D hjärtat

2010-11-11 @ 19:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0