panta bUrkar i tjUrkan i bUrma med djÖrgen

2010-11-21 15:24:39
bra uppdatering av mig i veckan, jagvet. men det blir så när man är hos mamma för datorn är så jävla långsam.

iveckan har jag iallafall gosat med kattungarna, som för övrigt har blivit gaaaaalet gulliga! ska visa bild såsmåningom, om jag kan komma på hur man får in dom i datorn. sen har jag väl mest bara kollat på Harry Potter. 6 filmer på dagar anser jag själv är ganska bra jobbat. fast jag har ju inte bara sett harry när jag kollat på filmerna. typ varje gång jag blinkat oxå. kände att det kanske vart lite väl mycket, men jag var ju tvungen inför 7an. jag är inte så himla imponerad av den om jag ska vara ärlig, men den var ju absolut inte dålig! :)
oj... för mycket prat om harry...


nu vet ni iaf att jag lever.

random bild bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0