hej jag heter linnea och ska snart börja mellanstadiet

2010-11-23 22:43:01

jag hatar svenska!!!
jovisst hade jag bestämt mig för att den här terminen skulle jag inte sätta någon press på mig och inte försöka prestera, utan bara göra det. jovisst gick det alldeles utmärkt till en början. men inte höll det i sig länge inte. min novell som jag nyss färdigställde skulle jag nog säga ligger på mellanstadienivå och jag tackar Gud om jag får godkänt. men jag orkar inte bry mig. min fantasi suger när jag är pressad och jag vet inte hur man inte är det.
tur i alla fall att jag har mamma som försöker hjälpa mig.

 

folk säger att vi är lika. tror inte att någon av oss kan ta det som en komplimang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0