alla andra gör det, jag kan ju inte vara sämre....om nu detta räknas som bra?...

2010-11-30 20:30:56
♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.



Fullständigt namn: Linnea Josefin Vikberg
Födelsedatum: 1993-12-20
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: För tillfället brun
Längd: 173cm
Vikt: vet inte, men alldeles tillräckligt
Skostorlek: 38-39

Ja hur ska man nu beskriva sig själv på ett bra sätt?
Oftast är jag väl ganska glad av mig, men för den sakens skull är jag inte speciellt framåt. Är egentligen ganska blyg och måste erkänna att jag på ett sätt undviker att prata med nya människor. Detta är dock nånting jag försöker ändra på. Dagarna jag är på sämre humör blir jag inte sur och arg, mer bara tystlåten och tillbakadragen och det tror jag märks ganska tydligt. Jag brukar få en extra kram av Mimmi om hon märker att jag är ovanligt tyst;)

Som de flesta nog vet , går jag Naturvetenskapsprogrammet på Balder, andra året. "Plugglinjen" även kallad, och det ska jag inte förneka, för det är mycket plugg! Dock oftast inte oöverkomligt. Anledningen till att jag valde natur är helt enkelt för att jag inte vet vad jag vill bli i framtiden och såhär får jag den bledaste grunden jag kan få, inför att plugga vidare på högskola. Alla dörrar står öppna med andra ord.
Jag har alltid varit ambitiös när det gäller skolan och jag kan inte räkna så långt som hur många nätter jag har suttit uppe och arbetat med inlämningsuppgifter och diverse läxor. Haha, får väl skylla mig själv att jag lämnar sånt till sista stund dock. Men nu på senare dagar har jag försökt att inte ha sådan hysteri vad gäller läxor, prov, inlämningsuppgifter och sådant för då vet jag att jag kommer gå in i väggen förr eller senare.

"Min familj" är ett ord jag sällan använder numera.
Mamma Malin och Pappa Lennart är separerade sedan ungefär 6 år och min 22åriga bror André bor med sin pappa. Jag flyttar mellan Uppfinnarvägen och Storkågeträsk var 14e dag för att bo med både mamma och pappa. Det här ständiga packandet och upppackandet är nånting jag är otroligt less på eftersom jag gjort det sen jag var 9-10 år så det jag längtar allra mest efter just nu är en egen lägenhet. haha, eller pojkvän med lägenhet som jag kan flytta in i, kanske jag borde säga;)

Mina intressen finns det inte så mycket att säga om eftersom det inte finns något jag har någon större passoin för. När jag inte är på skolan är jag (logiskt?) hemma, och ägnar mig mest åt att plugga och sitta vid datorn. Jag går ingen sport eller något just nu, men ibland får jag upp träningsil och tränar nån timme varje dag i stort sett. Annars är jag väl med folk, men det händer alltför sällan tyvärr, även fast jag får erkänna att jag kan tycka att det är underbart skönt att bara vara hemma och inte göra nånting en hel helg.

Sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag är precis som vilken vanlig tonårstjej som helst, fast lite yngre....




Hanna, jag utmanar dig att göra detta också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0