your eyes is like a storm about to brew

2010-05-04 22:19:21
hej förlåt att designen är bedrövlig. bättre med vitt än grönt iaf?
men jag ska göra om den om jag får tid i helgen.

på träningen var vi 8 tappra som medverkade + ½ i form av Emma, som inte kunde deltaga fullt ut eftersom hon var lite krasslig. krya på dig! ♥

nu borde jag inte alls sitta vid datorn och göra o-vettiga saker som att blogga, utan jag borde plugga biologi, men jag känner bara att jag orkar inte! är fan less på att plugga nu.. jag vill ha sommarlov! dock känns det bra att det är typ 27 skoldagar kvar eller nåt sånt där. det tråkiga är att det är typ 28 prov kvar att göra...
aja, nu ska jag ta och läsa igenom biologin litegrann iallafall sen blir det att sussa.

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0