let's give them something to talk about

2010-05-11 20:44:30
idag har jag haft en jätte jobbig skoldag, extrem trötthet och så vidare...
ikväll har jag varit på träning, det var roligt fast jag var trött
sen åkte vi hem igen jag och linnea stenberg och jag kan berätta lite vad som brukar hända då,
vi lämnar malmbacka och the city of boliden för att styra mot the forest som numera också har ett vindkraftverk, de ni!
vid femväga byter vi från våran pepp skiva till radiokanalen calm favourites dock var dagens sånger inte alls bra..
när vi närmar oss tarsmyran i hög hastighet ca 200 km/h med bara några meter tillgodo ser jag en räv som smält in i solens strålar på vägen. för att varna linnea utbrister jag -En räv. Och hon bromsar in, sen kan vi lungt fortsätta vår resa hem.

fox

jag saknar min pojkvän jätte mycket.

Kommentarer
Postat av: rävonge

hahahhahaha oväntat de där med räven :D HAH<3

saknar diggggg också!!!!

2010-05-12 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0