förargelseväckande beteenden

2010-05-31 22:56:47
nu har jag minsann ändrat designen, för er som inte märkte det...



exempelbilder gillas fortfarande. jag ska skärpa mig, jag lovar.
Snart kommer det en bildbomb på min sköna vänninna Stina, som jag har minst en miljon bilder på på min telefon. det gäller bara att jag ska fatta mig på hur man lägger över dom i datorn, för jag måste installera nån usb-bluetooth grej för att göra det, och sånt är avancerat. men jag lovar, den bildbomben är värd att vänta på.

nu blir det iallafall sängen för min del. jag ska försöka mig på att sova ordentligt i veckan. hittills har det inte gått bra. höll på försova mig imorse, men som tur var (eller?) ringde pappa och väckte mig 06.36 så jag hann i alla fall med bussen. Dock hade jag glömt mitt busskort hos mamma igår så jag blev tvungen att betala hela 31 svenska riksdaler för att ta mig till skolan. sånna kostnader borde inte tolereras.
jaja, god natt på er :)

Kommentarer
Postat av: stina

gard! jag är nervös inför bildbomben...... D:

2010-06-01 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0