ambitions

2010-05-01 21:09:26
jag känner att jag inte alls har varit nå flitig alls på att uppdatera poå den senaste tiden, och eftersom Hanna befinner sig i Turkland just nu så är det väl upp till mig att hålla liv i den här bloggen.

jag kan börja med att tala om att jag övningskörde idag, bara en liten liten bit, men ändå. 1 motorstopp fick jag och jag är personligen ganska nöjd med den statistiken. jag tror att övningskörning är något jag kommer ägna mycket tid till att göra (y) så när jag kommer ut på vägarna är det fan bara passa sig! :)

igår var det valborgs, och gissa vad, jag spenderade min kväll hemma. mitt i skogen. med pappa, anneli, micke, maritha, dennis, patrik, annelie, tobias och sebastian. dvs - min far, ja anneli vet ni ju vem det är (vet som än hur jag ska benämna henne?), pappas barndomsvän och hans fru och son, deras granne och hans fru och två söner. det rockade inte, men jag behövde inte vara alldeles ensam iallafall, man ska ju se det från den positiva sidan, visst? ;) nästa "högtid" ,dvs midsommar, har jag lovat mig själv att spendera på annan ort,!

 nu ska jag sätta mig och försöka färdigställa vad som ska föreställa en tatuering min bror ska ha. ni kan få se sen, om jag blir klar :) 

 


nåt sånt här blir det iallafall inte. även om jag tycker det är ganska fint;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0