artonnollnoll

2010-03-07 17:29:05
hej. jag befinner mig just nu i Boliden. på myrgatan 4 närmare bestämt. tror jag. iallafall i Annelis hus, för att inte nämna Linda, Sanna och Rebeckas hus oxå. eller kanske inte. men dom bor här iallafall. min pappa oxå. på deltid.
jag har legat på soffan en längre period och försökt få nåfon ordning på Jennys design, men den vill inte göra som jag vill att den ska göra :( så nu har jag gett upp. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18.00 för då ska jag här ifrån. inte för att jag inte trivs här. det är inte som hemma, men det är helt ok. men jag ska här ifrån iallafall kl 18. jag väntar på det klockslaget för det är det nästa då jag vet att det kommer hända nånting.  ja, det var det jag hade att säga. hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0