som utlovat:

2010-03-12 15:00:12
 
igår med lockar osv, enaningöverexponerad....idag ser det inte lika proffsigt ut

men jag är nöjd. det gäller bara att man ska få hårstråna på rätt plats, men det lär jag mig såmåningom. Färgen blev, som ni ser, typ ingen skillnad. men snart då blir det blont igen! när jag har fått lite färg på kroppen.
på tal om färg så ska vi måla om huset i sommar. det ska bli gulare. tänkte bara flika in lite så där försynt, så nu vet ni det oxå.

nä nu ska jag gå och städa bort lite grann så lägenheten ska se någorlunda representabel ut.

en sak till måste jag säga. jag har träningsvärk i armarna, mycket träningsvärk, efter att ha burit kaklådor igår. är det ok?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0