prosiT

2010-03-03 19:36:38
jag tycker inte vidare mycket om att vara förkyld. därför är jag i full fart med att försöka behandla mig själv. vet dock inte riktigt om det går vägen, men jag ska fortsätta tills den har gett med sig.

idag är det onsdag. jag höll för övrigt på att försova mig idag igen, vaknade dock 20 minuter tidigare idag än igår (då jag vaknade 07.16)  så jag klarade mig fint. det är 3 mars. skolan var chill: 1. svenska, 2. matte, 3. biologi, 4. lunch, 5. baldershowen, 6. sluta kl 14.15. gick på stan en stund efter, köpte bland annat en mindre påse onyttigheter på ica torget där jag förövrigt träffade Mr.Sundwall som det var mycket länge sen jag såg sist. Åkte buss hem kl 16.15 sen har jag bara snorat, suttit vid datorn och förtärt onyttigheter. ska snart göra mat. sen matte. Stina har sänt mig en spellista på spotify oxå, så jag lyssnar på den nu. ska packa till imorrn sen. det är mycket som ska med. sen ska jag sova tidigt tänkte jag. min pappa for till kiruna idag. fick veta idag att min mamma krockade med sin bil in i en annan igår. ajabaja.



imorrn är det friluftsdag för balderskolans alla elever. jag kommer till en början att powerwalka på ännu okänd sträcka. eftermiddagen imorrn kommer att spenderas i erikslidsbacken i sällskap av min klass, och en himla massa andra klasser oxå tror jag. jag har inte tänkt åka, bara sitta och njuta av det (FÖRHOPPNINGSVIS!!!) fina vädret och grilla marsmallows och liknande. har även tänkt försöka hinna tvärt på stan imorrn före bussen går, för att köpa ett par byxor jag hittade idag. sedan har jag inga bestämda planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0