let's paint a picture of a perfect place

2010-03-16 17:02:21
idag är jag glad :)
jag är helt enklet taggad på livet,
jag har gått i skolan
jag har handlat massvis med kläder på gina
jag har åkt tidiga bussen hem
jag har gjort alla mina läxor
jag måste bara spela piano först
jag ska sälja kakor ikväll
sen ska jag göra en tröja tror jag
jag har en hemlighet som egentligen inte är en hemlighet men jag ska inte säga det, inte idag iallafall inte till mina föräldrar iallafall.

jag skulle vilja be mattias om ursäkt också för att jag sa till han att överstigande intervall var värre än när det svider när man kissar. jag menade det inte så, jag gillar gemu egentligen.


hejhej sommar?
hanna beställer en bikini (Y)

Kommentarer
Postat av: Maria

Asså hanna, jag tror faktiskt att han har kommit över det.. Men vi lär ju om inte annat märka det imorron =D

2010-03-22 @ 19:03:37
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0