just a little something

2010-03-11 14:36:57
nånting som gör mig lite ledsen är att jag har en inre (okänd) skada i min fot som gör förfärligt ont ibland.

nånting som gör mig lite glad är att jag äntligen har klippt mig, och jag blev nöjd. bild kommer senare

nånting som gör mig lite upprörd är "fuskbyggarna"

nånting som gör mig lite glad igen är att jag får besök imorrn

nånting som gör mig lite stressad är att hanna kommer snart och då ska vi sälja kakor och precis nu är jag inte så taggad på det.

nånting som gör mig lite glad igen är att om vi lyckas sälja alla dessa kakor kommer vi bli rika

nånting som gör mig lite ledsen igen är att det är torsdag, alltså bara fredag, lördag och söndag kvar av lovet

nånting som gör mig lite emotionell är tanken på förr i tiden, 7-8-9an ni vet

nånting som gör mig lite hungrig är lukten av risgrynsgröt som står i mickron just nu

 ps. prova att se snäll och arg, eller rädd och glad, eller trött och hysterisk, eller förbannad och kär ut på samma gång. jättesvårt!



Kommentarer
Postat av: nyfiken!!

vem ska du få besök utav?

2010-03-12 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0