dagens

2010-03-04 22:28:32

idag har jag
handlat:
en birthday gift till min lillasyrra
fått: massage av min mammi, tack:)
önskat: att all snö skulle försvinna på 30 sek
gjort: muffins igen, fortfarande kan ja inte eta dom
inte haft: vattkoppor?
ätit: popcorn, just innan jag la mej


jag känner att jag borde bjuda på nåt extra, de är ju trotts allt torsdagkväll.

skogenffs presenterar stolt, eller presenterar iallafall


Hanna Frohm

Linnea Vikberg

Melina Lycksell och Moa Nordin

Lisa Stenlund

Viktor Tornberg

Josef Hedlund

Eric Sundwall

Johan Höglund

William Bergmark

och till sist Markus Frohm


Kommentarer
Postat av: haha icke medverkande :D

hahahaha älskar bilderna<3

2010-03-04 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0