bad habit

2010-03-11 10:59:45

idag väntar jag på att klockan ska bli 11. då ska jag skölja ur håret, för hör och häpna, jag har färgat håret igen. eller jag håller på. önskar att jag kunde sluta, men det ser ju så jävligt ut när det har vuxit ut 1cm, och då måste man färga över det fast man sa förra gången att det skulle bli den sista och att man skulle ha sin vanliga hårfärg sen. jag kommer aldrig ha min vanliga hårfärg igen. jag har insett det nu. det känns trist, men sanningen är att det är lika bra eftersom att jag har typ råttfärgat hår - inte så himla snyggt alltså.
 kl 12.30 bär det sedan av mot "färgklippet" där jag ska klippa mig. vet inte än riktigt hur jag ska göra men det återstår att se. lite förändring blir det nog iallafall.


snart äre bara dom här färgerna kvar att prova.

"hon byter hårfärg typ jämt så jag skriver ingen för ni blir bara förvirrade." Hanna Frohm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0