while the angels sang a whiskey lullaby

2010-06-13 02:30:53
ikväll har jag varit på klassfest. det var trevligt. vi åt pizza, spelade brännboll och "amerikans fotboll" (eller nåt ?) och bara chillade. Polisen kom och hälsade på. frågade vad vi gjorde osv. sen sa han "ja ni verkar ju vara ett skötsamt gäng", då sa vi "vi går natur", då säger det väl sig självt. han sa "ahaaa". Jag förstörde dock mina byxor som jag införskaffade i onsdags. ändå värt.

nu ska jag gå och sova för jag är förfärligt trött. man blir det av att vara på klassfest fast vi går natur. det är så, jo jag lovar det är det, man blir det.


observera: glasen innehåller alkoholfri, kolsyrad läskedryck

Kommentarer
Postat av: andré

haha de kan ni ju lura i någon annan ;)

2010-06-19 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0