ssssssssk storm!!!!

2010-06-02 21:15:29
idag blev jag näst intill rörd till tårar, mina knattebarn är så himla duktiga,
ställningen är inte det som spelar roll. men alltså pärlor är vad dom är!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!

nu till mitt tajta schema.
imorrn: rep + konstert, men tydligen har jag sovmorgon så de kommer bli bra

fredag: grillning hos sofia, trodde jag... klantskalle har glömt att jag ska barnvakta.. :(

lördag: crusing

söndag: sova + knattematch mot boliden

måndag: utedag

tisdag: typ nästan ledig typ

onsdag: skolavslutning + grill och mys med brudsen

torsdag-augusti: sommarlov (Y)

dagens tack går till älsklings mamma som gav mej kaffe innan matchen.
det var precis vad jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0