sommarsommarsommarsommar

2010-06-08 23:12:20

haha, eventuellt skulle jag ha lagt ned lite mer tid och tanke på min skolavslutningsoutfit känner jag nu, men aaaahhh, det är ju inte student iallafall. och tur är det , för om det hade varit det hade jag antngen stannat hemma ellerkört på "jag försov mig" (=mjukisbyxor, inget smink, rufsigt hår osv) så att det lixom var tydligt att jag inte ens försökt (hunnit) göra mig fin. Det kommer jag inte kunna skylla på imorrn. haha men som sagt, det är ju inte studenten, så det duger.
 nu ska jag ta och lägga mig tänkte jag för imorrn blir det att kliva upp fakking 05.45, så jag hinner med att inte stressa imorrn, för det bär av kl ca 07.20.

ska vara i kyrkan kl 08.30-jagvetintenär,
sen är det SOMMARLOOOOOOV!!!!
kl 12.00 är det gooooluchpå tatung med b-rudarna i klassen som gäller,
och på kvällen ska jag hänga med Mimmi och Stina. mest troligt kommer vi ägna oss mest åt att äta då med.
så.. vi hörs på Torsdag:)



jag känner lycka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0