let's have some fun

2010-06-29 22:54:45
idag har jag haft ännu en slitsam dag på mitt sommarjobb. int! jag vet inte om jag känner bu eller bä, för det är ganska slappt, men följdaktligen rätt långtråkigt. dock tror jag att det blir mer folk nästa vecka och då blir det lite mera fart på stället.  det hoppas jag!

iallafall, det var träning ikväll oxå. hela 9 personer var vi som deltog, alltså mer än vanligt. och det gillas! 

min moder ligger för tillfället någonstans på lassarettet och behandlas för... allergisk chock? ja jag vet inte. men hon blev iallafall alldeles knottrig och röd hela hon så hon drog på akuten för att höra vad som var felet. jag vet inte riktigt vad det var, men hon fick iallfall piller och lite grejs insprutat i armen så nu ska nog allt bli bra :)

nu är det läggdags, igen.


jenny och frida, bilden tagen igår♥


Kommentarer
Postat av: friida

hahah joo men du tro du int att de va i förrgår? ;)

2010-06-30 @ 09:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0