kingston town

2010-06-28 19:26:09
idag har jag, precis som hanna och alla andra solat. här har ni resultatet:

syns inte lika tydligt som på mackep, men man får relativt snygg bränna av att ha sandaler oxå.
"vilken idiot har sandaler då man solar?!" tänker du då, men det är faktiskt så att jag har jobbat idag, därav skor. jag tänkte inte steget längre. men imorrn ska jag minsann vara barfota och ha shorts. (y)

för ovanlighetens skull tänkte jag bjuda på två (nya!!!) bilder idag. här är den andra:

anledningen är att denna donna drar till La France imorrn och stannar där i tre veckor. ambitiös (korkad!!!!!!!! (Mimmi du vet att jag älskar dig innerst inne, därför törs jag skriva korkad)) som hon är, ska hon dit för att studera franska. skulle vilja lycka henne lycka till, ha det så jävla bra, och ligg med så många killar du bara hinner, du kommer ändå inte träffa dem igen :D  KLICKA HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0