let's make this happend now

2010-07-26 16:05:32
Nu är jag äntligen tillbaka hemma igen efter en lång helg i stan, men en mycket trevlig och nu ska jag dessutom inte jobba längre så det känns ju mycket trevligt det med.

torsdagen spenderades förutom på jobbet i stan för att se världens bästa üni, så himla bra! <3

på fredag åkte vi till stan direkt efter jobbet och sen hade vi myskväll bara för att vila ut oss.

lördag såg jag killarna ur klassen på trästocks, även dom var grymma men jag hade inte förväntat mej något annat, sen åkte vi hem till älskling och åt sen var vi på väg igen. Linnea anslöt sig till gänget och kvällen var helt okej, dock skulle jag säga att jag inte uppskattar sonic syndicate i allt för stora mängder.

söndagen vart en mysdag vi såg eclipse på bio den var väldigt bra och sen såg vi "Did you hear about the Morgans?" den var också bra,(Y) kanon dag alltså

och imorgon ska jag spendera dagen med älsklings lillasyster. Det kommer bli toppen.
speciellt eftersom att hon är den coolaste jag känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0